Friday, August 6, 2010

TESTIMONI AGEL EXO + UMI





















Saya mengambil FIT dan PRO untuk maintain berat badan dan prestasi kesihatan saya.

Malek Noor - Mr Asia, 6 kali
______________________________________________











Saya mengambil OHM untuk menjaga & mengekalkan stamina dan endurance sebagai perenang dan atlit triatlon termuda Malaysia.

Saya Salman dan I am AGEL!!
(Salman Ali Shariati Abdul Halim)




















Saya Zahra, perenang wanita Malaysia pertama merentasi Selat Inggeris, mengambil
OHM & EXO sebagai health suplement saya untuk kekal sihat dan cergas.

Saya Zahra dan I am AGEL too!!!
(Zahra Masoumah Abdul Halim)

_______________________________________________


Encik Rahim dari Alor Setar, Kedah,

Menderita penyakit kencing manis (diabetes) dan beransur pulih setelah menggunakan produk AGEL EXO + UMI selama 3 minggu.















Kaki membusuk dan bernanah sebelum mengambil EXO + UMI (
Gambar dekat)
















Kaki membusuk dan bernanah sebelum mengambil EXO + UMI (
Gambar jauh)
















Luka dikaki beransur pulih setelah 3 minggu mengambil EXO + UMI
(Gambar dekat)














Luka dikaki beransur pulih setelah 3 minggu mengambil EXO + UMI
(Gambar jauh)

______________________________________________









Puan Jamnah (49) tahun) dari Jawi, Pulau Pinang
menderita sakit sendi (Arthiristis) selama 6 tahun dan jerawat di muka. Setelah minum AGEL EXO selama 2 hari serta menyapu EXO pada bahagian muka yang berjerawat, mukanya kembali cerah dan sakit sendi beransur pulih . "Sungguh menakjubkan" katanya.

















Saya mengalami asthma dan menggunakan inhaler untuk membantu pernafasan. Kerap kali dimasukkan ke hospital akibat asthma yg saya alami.

Selepas 4 minggu mengambil
UMI, saya kini pulih dari asthma dan inhaler kini tiada dalam kamus hidup saya.

En. Akbar - Peguam-KL








Puan Asmawani (pesakit kanser payudara). Beliau tidak perlu lagi menjalani kemoterapi kerana beransur pulih setelah menggunakanAGEL UMI dan AGEL EXO selama 6 bulan.


















Saya merupakan seorang pensyarah. Terkena
stroke sebelah badan.

Alhamdulillah
, setelah mengambil UMI selama 2 hari, deria rasa tangan saya kembali seperti sediakala. Dr merasa amat terkejut dengan perubahan itu.

Sekarang saya mengambil
EXO dan FIT untuk mengurangkan berat badan dan ianya amat berkesan.

Hajjah Norasyikeen- A/Star-Kedah









Muhammad Fakhrul (7 tahun) dari Simpang 4 Tasik, P. Pinang mengalami alergik pada kulit sejak lahir. Dia mengambil EXO serta menyapu di bahagian luka dan dalam waktu 25-30 minit lukanya kering dan penyakitnya semakin pulih dengan hanya 3 sachet EXO. "Sungguh menakjubkan".









Puan Hamidah menderita tiroid. Penyakitnya beransur pulih setelah mengambil produk AGEL EXO selama 2 bulan.












Encik Ismail Majid dari Jengka Pahang, beliau disarankan doktor agar dirawat di hospital akibat sakit jantung, tekanan darah tinggi, dan kolesterol berlebihan.
Beliau menolak masuk hospital dan beransur sembuh setelah mengambil EXO selama 1 minggu.







Puan Jalilah (65 tahun) menderita sakit sendi, darah tinggi dan kencing manis selama 10 tahun, dan selalu keluar masuk hospital. Setelah mengambil EXO dan UMI selama 3 hari kadar gula dan tekanan darah kembali normal serta kaki dapat dilipat seperti biasa. Terima kasih AGEL.










Sebagai ahli perniagaan, saya seringkali travel dan ini menyebabkan saya sering keletihan.
Dengan
OHM, saya tidak pernah merasa penat lagi seperti sebelumnya.

Yang paling membanggakan saya,
selepas 3 bulan mengambil EXO, saya kini sudah berhenti merokok sepenuhnya.

Jamie Loh - KL








Mohd. Roszi (52 tahun) dari Kulim, Kedah, menghidap sakit jantung, kolesterol tinggi, darah tinggi, dan ginjal yang kronik selama 2 tahun. Setelah mengambil AGEL EXO, AGEL UMI, dan AGEL FIT, beliau beransur pulih dan tidak keletihan lagi. "Memang Agel bagus. Terima kasih Agel."







Puan Norizan mengalami kebas-kebas dan sakit sendi. Setelah mengambil AGEL EXO selama 3 minggu, penyakitnya beransur pulih.














Encik Osman dari Muar, Johor, terkena stroke untuk yang kedua kali, dan mampu berjalan kembali setelah mengambil produk EXO & UMI selama 2 minggu.











Dengan UMI+EXO, ekzema/psoriasis yang saya hadapi telah sembuh.

Dengan rasa yang sedap, harga produk yg murah, AGEL terbukti produk terbaik yang pernah saya makan.









Puan Sopiah (55 tahun) dari Baling, Kedah menderita kerosakan buah pinggang dan harus menjalani dialisis (lebih 2 tahun) dan tidak dapat keluar rumah tanpa bantuan anak-anak dan mengalami keletihan selepas dialisis.

Setelah mengambil UMI dan EXO dalam masa 3 hari, beliau sudah dapat pergi ke rumah saudara dibantu orang lain. Dia juga tidak merasakan letih lagi selepas dialisis . "Alhamdulillah", katanya.







Puan Che Su (50 tahun) dari Kulim, Kedah menderita penyakit kencing manis selama 7 tahun. Setelah mengambil AGEL EXO dan UMI, kadar gula darah telah turun dan luka di tangan sembuh dalam waktu 2 hari saja yang biasanya lebih dari 1 bulan untuk sembuh.

_____________________________________


credit to http://agel-4u2c.blogspot.com/

_____________________________________


PENYERAPAN NUTRIEN DALAM TUBUH SEHINGGA 99.99% (MENGATASI BENTUK PIL, KAPSUL, SERBUK DAN JUS) BERMULA DARI BAWAH LIDAH.

SESUAI DI AMBIL OLEH MEREKA YANG ADA MASALAH DALAMAN TERUTAMA USUS & BUAH PINGGANG
KLIK SINI!!

KLIK SINI UNTUK LIHAT TESTIMONI AGEL FIT

KLIK SINI UNTUK LIHAT TESTIMONI MALEK NOOR [ATLET ANGKAT BERAT]

KLIK SINI UNTUK TESTIMONI LAIN & BANYAK LAGI



CONTACT SAYA UNTUK MENEMUKAN JAWAPAN SETERUSNYA!!

PRODUK BERCAKAP SENDIRI...
BISNES PASTI JALAN...
PROVEN / TERBUKTI...


NORIZAM OTHMAN
017-655-8926
Sponsor ID. : 637088

www.agel.com

UNTUK TERUS MEMBELI PEK PERCUBAAN KLIK SINI SEKARANG!!
DAN IKUT ARAHAN SETERUSNYA...

Photobucket


[SILA ISI DI RUANGAN SEPATUTNYA BAGI TUJUAN PENGHANTARAN]

[Pembayaran melalui kad kredit / kad debit / tunai ada diterima di sini..TQ]


No comments:

Post a Comment